Tis, 2010-09-14 10:57
Lärare i naturorienterade ämnen har inte tillräcklig kontakt med verkligheten så därför har lärare nu själva satts i skolbänken. Målet är att ge lärarna kunskaper om vad arbetsmarknaden har för behov och krav.