Tis, 2010-08-24 16:23
Närsjukvårdsstyrelsen i Halland ställer sig bakom förslaget till habiliteringsverksamhet för vuxna. Men en del finansiella justeringar kommer att behöva göras, enligt styrelsens ordförande Bo Gunnar Åkesson. Halland har inte haft någon vuxenhabilitering och vi vill inte lägga oss på den lägsta nivån, säger han.