Fre, 2009-10-30 05:00
Överallt är det halloweenfester dessa dagar. Så även på olika fritidsgårdar.På Multiteket på Drottninghög är det spökerier och bus ikväll från klockan 18 till 20.Och i Slottet på Adolfsberg har barn och ungdomar förberett en riktigt kuslig spökrunda genom hela det gamla huset och ner i källaren. Det håller på från klockan 18.30 till 21 ikväll. Man bör vara minst 10 år gammal för att våga!