Ons, 2010-09-15 06:43
I somras fick Carlsbergs bryggeri i Falkenberg missfärgat vatten i sin tillverkning av läsk. Nu kräver företaget en halv miljon kronor i skadestånd av det kommunala vattenbolaget Vivab.