Visa endast rubriker

Flickor antastade på buss

Två 17-åriga flickor har polisanmält att de ofredats och misshandlats på en stadsbuss.Händelsen ägde rum i söndags kväll när flickorna tog bussen från Knutpunkten mot Kungshult. Enligt polisanmälan klev 5-6 unga män ombord på bussen och påstod att flickorna tagit deras platser. Sedan ska flickorna ha dragits i håret, örfilats och förolämpats.De två flickorna undkom med lindriga skador och lämnade kort därpå bussen.