Tors, 2009-10-22 04:00
Kommunen sätter upp nya övervakningskameror i centrum för att öka säkerheten utanför krogarna. Samtidigt byggs delar av gatorna framför restaurangerna om till ljusa små torg för att bland annat stoppa svarttaxin.