Visa endast rubriker

Dags för allsång med Pop 60

Det har gått sex år sedan musikföreningen Pop 60 bildades.Sedan dess har man hållit till på olika ställen i Helsingborg. Men nu har man slagit sig ner på restaurang Bara Rock vid Mäster Palms plats. Där kommer popgalorna att avlösa varandra under det kommande året.Redan på söndag klockan 19 tjuvstartar man på allsångskväll där 60-talspopen kommer att ljuda högt.