Ons, 2009-08-26 00:00
Bara tre månader efter invigningen av Göransson Arena är samarbetet mellan arenabolaget och restaurangentreprenören på väg att spricka.
Parterna förhandlar om att bryta avtalet med varandra. Men någon formell uppgörelse finns det ännu inte.