Lör, 2009-08-22 03:00
Finspångskvinnan är sjuk i cancer. I en Lex Mariaanmälan uppger vårdgivarna att de var omedvetna om hon hade haft bröstcancer redan 1998. - De ljuger. Jag vill ha ett erkännande och en ursäkt, säger kvinnan.