Ons, 2009-12-30 05:00
Christoffer Persson är trafikingenjör på stadsbyggnadsförvaltningen och en av dem som var med på mötet med streetracegruppen.— Jag är positiv till deras idéer. Vi har väldiga problem med streetrace i olika delar av Helsingborg. Om vi kunde få streetracingen samlad på ett ställe så vore det jättebra. Sen kanske det är svårt att få det att lyckas, det finns alltid de som inte vill köra där.