Tors, 2009-08-27 08:03
Göransson Arena AB väljer förmodligen att driva restaurang och barer vidare i egen regi efter skilsmässan med entreprenören Claus Hartwig.
– Vi kör nog på egen hand tills det blivit ett stabilare konjunkturläge. Just nu är det knappast läge att omedelbart söka en ny restauratör, säger styrelseordföranden C-G Sjölander.