Fre, 2009-10-30 05:00
För snart två år sedan slog vandaler till mot kyrkogårdarna i centrala stan. Nu har krematoriet drabbats. 80 blomsterlådor i koppar har stulits och gömts för att tjuvarna skulle hämta dem senare.