Mån, 2009-10-12 11:17
En 59-årig helsingborgare greps på bar gärning när han höll på att stjäla koppar på Nicandersgatan strax före klockan 05 på måndagen.Enligt polisen hade han brutit bort två meter koppar från en mur.